Hallo zusammen
ich bin zur Zeit in England und habe mir ueber den Refurb Shop auf der Apple seite ein Refurb Macbook pro gekauft. Bestellt habe ich es am 06.09 und heute habe ich die folgende Mail von Apple bekommen.
Dear Apple Store Customer,
Thank you for shopping at the Apple Store.
Refurbished products are in high demand and their availability varies.
We regret to inform you that we currently do not have a product with the
specifications you requested, and we cannot determine when one might be
available. Therefore we have cancelled your Order.
As an alternative, you may order a new computer at http://www.apple.com/uk/thestore
We appreciate your business and would like to apologise for
any inconvenience this may cause.
Answers to many post-sales questions can be found at the Apple Store
Customer Service website: http://promo.euro.apple.com/promo/help/uk/consumer
Kind regards,
The Apple Store
Auf deutsch gesagt die haben keine Macbooks mehr und canceln aus diesem Grund meine Bestellung - und das nach ca. drei wochen obwohl ich eine orderbestaetigung/number und alles andere hatte.
Was haltet ihr davon? Ich dachte ich habe einen "Vertrag" mit Apple und meiner Meinung nach kann der nicht einfach so gecancelt werden. Wie sind eure Erfahungen in Deutschland?
ich bin zur Zeit in England und habe mir ueber den Refurb Shop auf der Apple seite ein Refurb Macbook pro gekauft. Bestellt habe ich es am 06.09 und heute habe ich die folgende Mail von Apple bekommen.
Dear Apple Store Customer,
Thank you for shopping at the Apple Store.
Refurbished products are in high demand and their availability varies.
We regret to inform you that we currently do not have a product with the
specifications you requested, and we cannot determine when one might be
available. Therefore we have cancelled your Order.
As an alternative, you may order a new computer at http://www.apple.com/uk/thestore
We appreciate your business and would like to apologise for
any inconvenience this may cause.
Answers to many post-sales questions can be found at the Apple Store
Customer Service website: http://promo.euro.apple.com/promo/help/uk/consumer
Kind regards,
The Apple Store
Auf deutsch gesagt die haben keine Macbooks mehr und canceln aus diesem Grund meine Bestellung - und das nach ca. drei wochen obwohl ich eine orderbestaetigung/number und alles andere hatte.
Was haltet ihr davon? Ich dachte ich habe einen "Vertrag" mit Apple und meiner Meinung nach kann der nicht einfach so gecancelt werden. Wie sind eure Erfahungen in Deutschland?