wia gohts euch? die sprache der macuser.

T

TNC

Aktives Mitglied
Thread Starter
Dabei seit
11.01.2003
Beiträge
1.980
Reaktionspunkte
0
mich hat immer schon interessiert, welche artenvielfalt an dialekten deutschland zu bieten hat. ich komme aus vorarlberg, das westlichste bundesland österreichs, und das hat einen komplett eigenen dialekt der dem restösterreichischen eigentlich nichtmal annähernd ähnelt. irgendeine mischung aus bayrisch und schweizerisch...
und aus dem tv kennen wir nur das hochdeutsch. also eine etwas verfälschte darstellung...


jo was söll i denn no säga? i schrib ez oafach amol a kle in mim dialekt des ihr des ou mol gseaha hond
klingt zwar komisch, isch es ou
:D

wers verstanda hot isch sicha scho mol bei üs gsi. aber des glob i weniger...

:p
 
hob aus oberösterreicher ka problem mit dem wos du do schreibst
 
Moin,

@TNC

na mit dem Diallekt habe ich als Norddeutschen schon arge Probleme. Hier wird halt überwiegend Hochdeutsch gesprochen. In dem ländlichen Bereich wird zwar auch noch Platt gesprochen, aber das sit schon seltener geworden.

Gruß

XY
 
Original geschrieben von TNC
wers verstanda hot isch sicha scho mol bei üs gsi. aber des glob i weniger...

:p
 

Bei eng bin no ned "gsi", aber im Doi vo de gloana Woiser, de hom aa an so a extrige Sprach.
Ja, durchgfahrn bin i durch Vorarlberg scho, des war aber scho oiss.
 
@Thomask,

gib es dafür einen Übersetzer, möglichst für Sherlock ? :D

Gruß

XY
 
oiso, i kenn zwaa Dialekte: der aane is Weanerisch – und da andre is Balinerisch: ick bin in Balin jeborn, oba i leb in Wean, und dös scho lang …

Griaß eich, allet Jute
tridion ;)
 
GeisXY

hosch des epa ned verschtanda?
er isch hald in vorarlberg GSI
;)

ou nua kurz durchgfahra und hot halt ned alls gseaha...
 
Grüss Gott

Und isch wolt da ma als a Saarlänner mei Senf dazugewwe. Isch han von enem Freind mol a Innnetseide verzählt bekomme:

Guhgel für Sachsen
(www.guhgel.de)
Do kannma original uff sächsisch suche.

Viel Spass do dabei.

Gruß Blackman
 
Zurück
Oben Unten