Schweiz Schweizer Mac USer ?

Juhuuu, ich bin au us dä schwiiz. Es isch schön, dass ich nöd dä einzig schwiizer bin :D

Grüessli

vom cym (süm)

Übersetzung (dass es auch alle verstehen :) )

Juhuu, ich bin auch aus der Schweiz. Es ist schön, dass ich nicht der einzige Schweizer bin :D

Grüsse
von cym
 
Ich bin in 5 min in Diepoldsau, in 6 in Widnau, in 25 min n St. Gallen und nach Zürich hab ich ca 1,5 h. Also ein Nachbar. :cool:
 
a mon avis il mange définitivement la romandie ici, mais probablement ceci ferait un peu trop de problèmes aux allemands ;)
jaja, jetzt wärded d dialäkt echli schwiriger. echli romanisch fänd ich no amüsant :D
 
do esch no eine! :D
Wie wärs emol met eme Schwiizer Macuser-Treffe? ;)

gruess

think_different
 
Mogli schrieb:
grüässli live us Uzwil........(und natürli am schaffä ;))wiä alli anderä jo au....:D

mogli ;)

Hey mogli,

und wiä laufts im Büähler? Seisch em Bruno und am Päddy en gruess vom Martin ;) und si söled nöd z'viel seich mache. Ah jo und da dä Päddy ezt jo im Helpdesk isch - verarsched en bitte chli. hemmer au scho wölä aber mer chömed vo usse leider nöd iä ;)
 
en wiitere gruess us bieu...
 
und nochmals einer...

gruss
Marti
 
i ghöre o no zu de bärner...... aber nid vo bärn sondern usem sportzentrum vor schwiz; magglinge

gruess nicketter
 
Wildwater schrieb:
hallo

also i waas ned was an denna dialäkt so schwär si söll. isch doch ganz efach zum frschtoo. zumindescht für mi. na jo i woon jo ned wit wäk fo dr schwizr grenz.

grüasslä
weildwotr


a oberländeri? ;)

Bludaz?

P.S.
Moansch dia dütscha do hina vrstönd üs no wenn mir so schriband??? :D
 
i bi us sangallä wötsch ä brodworscht.... hä? :D
grüassli vom mekkkie
 
mekkie schrieb:
i bi us sangallä wötsch ä brodworscht.... hä? :D

Ja klar! Aber nur wenn sie so guet wie am vordärä Stärne in Züri am Bellevue sind :D

Gruess
cym
 
No en Schwiizer meh :).

Grüess vom Oberwynetal.

Roberty
 
Wurzeln im Thurgau, nun aber auf der deutschen Seite des Rheins wohnend.
 
Zurück
Oben Unten