Schweiz Schweizer Mac USer ?

Me chönnt jetz natürli afange nu no uf Schwizerdütsch zschribe. Dänn würen dänn bald alli dütsche verschwinde und nu no mir Schwizer hetten dMacht bi MacUser.de

Gruss Gustav
 
oder du kriegst ne verwarnung :p
 
ok, ech gebs zue. handheb.
 
Original geschrieben von gustavgans
Me chönnt jetz natürli afange nu no uf Schwizerdütsch zschribe. Dänn würen dänn bald alli dütsche verschwinde und nu no mir Schwizer hetten dMacht bi MacUser.de

Gruss Gustav
 
Mich würd eh emol interresierä wievil Dütschi Schwizterdütsch chöntet läse.

Aber bi enemä Problem uf Schwitzerdütsch schribä, ich glaub da gäbtis nöd viel Antwortä.

Ich mein, ich chas ja fast nöd läse und schribä, dazue chömed no alli Dialäkt.

Und übrigens han ich im Forum no nie schlächti erfahrige gmacht mit andernä Länder. Dä Mac verbindet halt, wänns Politik nöd chan- ich finds schön.

Hier die Übersetzung:

Es würde mich interresieren wie viele Deutsche Schweizerdeusch lesen könnten.

Aber bei einem Problem noch auf Schweizerdeutsch zu schreiben, ich glaube es würde kaum jemand antworten.

Ich habe selbst mühe unsere Sprache zu lesen und schreiben, dazu noch die Dialekte.

Ich hatte eh noch keine schlechten Erfahrungen im Forum mit anderen Ländern gemacht. Der Mac verbindet, wenn es die Politik nicht kann- ich finde es schön.
 
Original geschrieben von fipser
 


Ich mein, ich chas ja fast nöd läse und schribä, dazue chömed no alli Dialäkt.

 

weisch, do muasch eifach üaba .... :) mit dr ziit got das fasch vo selber. guat, zürcher-dialekt isch natürli scho no gwöhnigsbedürftig, hehe. aber solang kei so blech am auto häsch, ischs nu halb so schlimm.

gruässss
m.
 
Original geschrieben von fipser
Hier die Übersetzung:
 

Schade, jetzt wollte ich gerade anfangen, es zu übersetzen... :D

Da isch em Fall es urhurigaile Sproch ünd i chätt dähm nix entgegigsätze, so a bar freds nur uf Schwytzerdütsch z'mholte. Mir dätet a Mäng Spaß zam cho, so a ganz Forum uf an ondre Sproch. Und ais jenseits d'Berg wäret ussi vor...

Wobei die das sicher trotzdem sehr gut verstehen - geschrieben ist halt nicht gesprochen...



PS:

weisch, do muasch eifach üaba

Dös seysch du so liercht...
 
Warum machst Du nicht eine Rubrik
speziell für Schweizer mit Mac problemen? Du als SuperModerator?

Löcher im Mac , MacSchweizer oder SchweizerMac oder SchMac usw.

Alles in Schweizerdeutsch.carro

Aber aufpassen Schweizer ist nicht gleuch Deutsch, wir haben ja noch Italienisch, Französisch und unter 5% Switzera-Romantsch:D
 
do isch nomol einä.......

Und no äs Grüässli vom Balufreak, dä isch au einä......

Mir chöntät mol sonen Schwiezerdütsch thread im Macuser uftue...*hihi*....
Wör kein Mensch verstoh.....*hehe*.......

grüässli live us Uzwil........(und natürli am schaffä ;))wiä alli anderä jo au....:D


mogli ;)
 
Original geschrieben von dylan
 




Dös seysch du so liercht...
 


din dialekt tönt irgendwia nach vorarlberg, oder? in mina ohra muassas uf jeda fall in dr nöchi vom liachtastei siii,.... ;)

... und nei, i glaub nit, das üs suss öppert verstoht, wo nit grad in dr nöchi vo da berga wohnt ....


das seit dini sig. scho richtig:D .... i mein nit nu d satzschtellig


gruässs
m.
 
Ihr habts ned anders gewollt.

Also liäbi dütschi. i weiss es hett nüt meh mitm topic ztuä aber egal :) i wot emol alli diäläkt ghörä :) au vudä dütschä :p und wänns wänd chänd au üsäri nachburä d öschtricher mit machä :) aber die verstönd ja e alles :) also looooooooooooos

schwitzer mäc problem :p rubrick *g*
 
Original geschrieben von Myraculix
vorarlberg, oder?
 

Vorarlberg?! Dia Schbalta?! :D Nöt wirkli. ;)

Aba hosch scho recht groate - i bi it vu dr'Schwyz. Aba öu it vu Eschtriech... ünd mei riachtig Dialäkt tönt im Fall öu ondersch... Dür nen öu bloos verstonde ünd it gschiet schwätze...


... und nei, i glaub nit, das üs suss öppert verstoht, wo nit grad in dr nöchi vo da berga wohnt ....

Meisch gwias? I döt wätte, dass se iess vestönd. Merksch, wenn sich dr'Erscht möldt...



:)
 
daaaa, bin au daaaaa.....
 
und hiä no e bärner, damit nid nume dr zürcher dialäkt verträtte isch :D
 
Original geschrieben von dylan
 

Vorarlberg?! Dia Schbalta?! :D Nöt wirkli. ;)



:)
 



hmmm ..... was gits denn suss no so für usläufer in da alpa? i könnt mer höchstens so d umgebig von innsbruck vorstella, aber denn muassi passa ....;)

bin übrigens us da bündner berga ....:D


sooo, aber jetz machi das, was immer macha in so situationa ....i gon hei und kumma nümma bis am mäntigcarro


gruässs
m.
 
Original geschrieben von bumboclaat
und hiä no e bärner, damit nid nume dr zürcher dialäkt verträtte isch :D
 


hoffentlich ladet denn dr thread nit langsamer .....:D ma kennt si jo, d bäääärner .... hehe


ps. i töff das säga, bin schliasslich au an halba ...



gruässs
m.
 
Original geschrieben von Myraculix
hoffentlich ladet denn dr thread nit langsamer .....:D ma kennt si jo, d bäääärner .... hehe

:D so simer haut

gruess
thomas
 
ich bin auch ein Schweizerhttps://www.macuser.de/forum/images/icons/icon10.gif
 
Hallo Ihr Bergziegen, :D


Muss leider passen, komme etwas nördlich von Münster, ausser ab un zu Ski- oder Durchfahren leider nich allzuviel mit der Schweiz zu tun, aber:



Ich unterstütze eindeutig die Forderung nach einem Schwyzerdütsch Forum hier!

Hab gerade versucht mir das durchzulesen und hab mich weggeschrien! :D Mit Versuchen laut zu lesen gings dann immer besser...

I döt wätte, dass se iess vestönd. Merksch, wenn sich dr'Erscht möldt...

Wollte ich damit mal gemacht haben, aber lasst euch den spass nicht verderben ;)

Saugeil der Fred hier, mehr davon

Kalle
 
gruess us bieu! ;)
 
hallo

also i waas ned was an denna dialäkt so schwär si söll. isch doch ganz efach zum frschtoo. zumindescht für mi. na jo i woon jo ned wit wäk fo dr schwizr grenz.

grüasslä
weildwotr
 
Zurück
Oben Unten