Schweiz Schweizer Mac USer ?

ich bin den au no en schwizer und zwar us em Stürparadies Zug!!! :D
 
emjaywap schrieb:
Hey mogli,

und wiä laufts im Büähler? Seisch em Bruno und am Päddy en gruess vom Martin ;) und si söled nöd z'viel seich mache. Ah jo und da dä Päddy ezt jo im Helpdesk isch - verarsched en bitte chli. hemmer au scho wölä aber mer chömed vo usse leider nöd iä ;)

jo du bisch mir au en kolleg i kauf dir s powerbook ab und seisch em mogli nöd mol er söl mir i dä schuel en gruess segä.

marin, wär kennsch denn du wo am mac meeting gsi isch?? i bi au gsi.
für ali wos interessiert, uf www.macXtech.ch.vu hets en passändä artikel zum mac meeting und no picts i dä galerie pepp

jo also all zu nass bini nöd wordä am sg fescht.

@ mogli: nöd vergesse uf d mathe prüefig z lernä :-D

greez

iceman
 
Wäre wäre in den nächsten zwei Wochen bei einem Treffen dabei, sagen wir am Wochenende?

Wenn ja, hat jemand vorschläge für eine schöne Lokalität (vielleicht mit WLAN).

Gruß, bebo
 
bebo schrieb:
Wäre wäre in den nächsten zwei Wochen bei einem Treffen dabei, sagen wir am Wochenende?

Wenn ja, hat jemand vorschläge für eine schöne Lokalität (vielleicht mit WLAN).

Gruß, bebo

hi
ich würde mich bereit erklären unser anbau, genug für die paar mac user die kommen werden, zur verfügung zu stellen. machen würde ich das aber nur wenn sicher kommen würden.
grillstelle und wasserfall vor dem haus :-D 20 min von st.gallen entfernt, ca. 20 min von rorschach entfern (deutsche mac user rund um den bodensee wären auch eingeladen ) pepp
also: 28. Oktober in Rehebobel Swiss Mac Treff ab 10 Uhr morgens bis spät am Abend!! [1]
kosten: keine
internet verfügbar. anmeldung unter macxtech@macnews.de
essen und trinken müssen selbst besorgt werden.
bei schönem wetter ist "brötlä" angesagt!!
viele grüsse

iceman
 
Ich hoffe mal es meldet sich auch wer an
swiss_mac_treff_1_plakat.jpg
pepp banana cumber carro pepp
 
hey phil, jo sorry i ha nöd gwüsst das du i dä gliche klass wiä dä mogli bisch... und: sorry ich cha leider nöd a dis meeting cho ich bi am säbe wuchenend am burg clanx festival... und morn gohts ab uf Tufertschwil. und e wuche nochem meeting bini no mitveranstalter anre party im Büähler....
BTW: SIND MACUSER AM OPENAIR TUFERTSCHWIL Z'FINDE?
gruess martin
 
kei problem :p

jo mol luege wie mis event so wird, oder öbs en flopp wird.

emjaywap schrieb:
hey phil, jo sorry i ha nöd gwüsst das du i dä gliche klass wiä dä mogli bisch... und: sorry ich cha leider nöd a dis meeting cho ich bi am säbe wuchenend am burg clanx festival... und morn gohts ab uf Tufertschwil. und e wuche nochem meeting bini no mitveranstalter anre party im Büähler....
BTW: SIND MACUSER AM OPENAIR TUFERTSCHWIL Z'FINDE?
gruess martin
 
also das treffen ist abgesagt, wegen fehlender anmeldungen
 
DoSE schrieb:
Wieviele schweizer macuser.de leutz giebts hier ?

jo hallo ich melde mich !
ich bi au sonne schiss schwiezer (ooo schweizerdeutsch) :D
 
Zurück
Oben Unten